مشاوره فنی و بازرگانی

مشاوره فنی و بازرگانی
 شرکت تکسا نیروی کرمان در سال 81 فعالیت خود را در زمینه خدمات فنی و  بازرگانی، با سرمایه اولیه یک میلیون ریال آغاز کرد و ارائه خدمات به مراکز صنعتی از جمله صنایع نفت،گاز،پالایش، پتروشیمی و نیروگاهی را مد نظر قرار داد. این شرکت هم اکنون با سرمایه 87 میلیارد ریال و فعالیت در زمینه تأمین و نصب قطعات، مشاوره برای نصب و نحوه تأمین قطعات، شناسائی-طراحی(مهندسی معکوس) و دیگر اقداماتی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، مسیر پیشرفت و تعالی خود را می پیماید.
تلاش ما بر این است که بتوانیم همواره با اتکا بر دانش، تخصص و تجربه نیروی کاری خود و با نگرش حرکت به سوی ساخت داخل و انتقال تکنولوژی گامی اساسی در رشد و پیشرفت در عرصه داخلی و بین المللی همراه با حفظ رضایت مشتری بر داریم.
محور اصلی فعالیت این شرکت مدیریت، طراحی، ساخت، نصب قطعات و همچنین اجرای پروژه ها بر اساس استاندارهای بین المللی با نگرش حرکت به سوی ساخت داخل و انتقال تکنولوژی می باشد.
فناوری و نوآوری روزافزون  از اهداف برجسته این شرکت است. توانایی انتقال تکنولوژی و توسعه ساخت داخل و کاهش قیمت تمام شده قطعات، افزایش توانایی رقابتی؛ استراتژی مهم ما می باشد که افزایش توان یادگیری و سودآوری از طریق مشارکت با شرکت های داخلی و بین المللی در کنار تقویت نقاط قوت و جستجوی فرصت های جدید میباشد.
شرکت تکسا نیروی کرمان در مسیر پیشرفت روز افزون خود ، علاوه بر اخذ نمایندگی های انحصاری، همکاری مستقیم و نزدیک با تعدادی از شرکت ها را به صورت حرفه ای ادامه می دهد که در اینجا اسامی این شرکت ها را مشاهده می کنید.